08/07/2016
Nota de premsa

El Col·legi d’Aparelladors de Barcelona facilitarà el manteniment dels immobles gestionats per Càritas

El president del Col·legi d’Aparelladors de Barcelona, Jordi Gosalves, i la presidenta de Càritas Catalunya, Carme Borbonès, han signat un conveni pel qual el CAATEEB fomentarà entre els seus col·legiats un voluntariat orientat a contribuir al manteniment i la conservació dels immobles destinats a funcions socials gestionats per Càritas, així com dels habitatges i altres espais ocupats per persones que reben l’atenció d’aquesta institució.

Gosalves va destacar “el compromís dels aparelladors de Barcelona amb un voluntariat destinat a atendre necessitats bàsiques de les persones, com és el cas de l’habitatge”. Per la seva banda, Carme Borbonès va agrair al CAATEEB el seu compromís i suport al treball que desenvolupa Càritas per acabar amb les desigualtats i l’exclusió social dels sectors més vulnerables de la societat.

El conveni comporta que el CAATEEB creï i gestioni una llista de professionals de l’arquitectura tècnica disposats a col·laborar de forma altruista amb Càritas en tasques relacionades amb l’emissió de certificats d’habitabilitat d’habitatges usats, d’eficiència energètica, d’informes sobre l’estat dels habitatges, de les zones comuns, o d’altres immobles; valoració de possibles intervencions de conservació i manteniment, d’obres de reparació i rehabilitació; o gestions tècniques amb les Administracions Públiques relacionades amb la conservació, el manteniment i la rehabilitació dels habitatges i els immobles.

El Col·legi d’Aparelladors assumirà les despeses dels desplaçaments dels professionals.